SOCIAL MARKETING - Privileged Design and Marketing - Webdesign,social-onlinemarketing,arculattervezés,mobile apps - LOOK.FEEL.BE

Bookmark and Share
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

SOCIAL MARKETING

MARKETING
 
SOCIAL MARKETING





A közösségi média napjaink elterjedt marketing eszköze.
A siker kulcsa, a megfelelő út kiválasztása a célközönség eléréséhez.

A közösségi média lüktet és mindig új lehetőségeket hoz a piacon.



A social marketing teljes odafigyelést és törődést igényel, ha sikereket akar elérni! Ezt mi magunkra vállaljuk!
Facebook kampányok futtatása és fizetett Facebook hirdetés
Cégünk napi szinten követi a Facebook rohanó tempójú változásait és a facebook felhasználok aktuális irányultságait.

Amiben tapasztalatunk van:

Egyedi facebook oldalak létrehozása
Rajongók gyűjtése a facebook csatornáin
Alkalmazások fejlesztése
Nyereményjátékok levezénylése
Facebook rajongói oldalak mozgatása, karbantartása (nem csak like gyűjtés, hanem az ún. talk about this magasan tartása)
Ha ilyen irányú kampányt szeretne futtatni és azt biztos kezekben tartani, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A közösségi média egyik legjobban használható eszközei a fejleszthetőség miatt az alkalmazások és a játékok, legyen akár szó valós minigame-ről, vagy akár nyereményjátékról.
Kvázi ingyenes szórakozás és nyereményhez jutás mindig csábító lehet, ezen eszközök rajongók gyűjtésére és megtartására is alkalmasak.








Social Media Marketing - Közösségi Média Marketing

A közösségi média marketing kihasználása már jóval korábban megjelent a piacon, azonban a Facebook elterjedésével annak iszonyatos erejének felismerésekor került reflektorfénybe ez a piaci lehetőség.
Napjaink egyik legsikeresebb és legjobban alkalmazható marketing tevékenysége, azonban számos példa mutatja, hogy az "egyszerű" lépés balul is elsülhet.
Egyelőre minden platformon könnyedén veszik a felhasználók a reklámokat, hiszen rendezett formában jelenik meg előttük, nem túl tolakodóan, azonban a reklám vakság itt is visszaüthet.
Közösség kovácsolás, rajongók, követők gyűjtése
A Magyarországon kicsit UFO-ként kezelt twitter kisebb lehetőséget nyújt marketing területen, azonban számos termék, szolgáltatás vagy közszereplő marketing stratégiájába könnyedén illeszkedik.
Ezzel szemben a Facebook sokkal nagyobb százalékban kihasználható, de a Facebook marketing használata sem minden esetben javasolt, hiszen nem minden esetben lehet közösséget építeni az érték/cél köré.
A közösség gyűjtésére nincs konkrét válasz, hiszen a közösség véleménye és egyben az aktuális sikert hozó lehetőségek is folyamatosan, akár hétről hétre változnak. A teendő az, hogy mindig a legnagyobb hullám tetején lovagolva kell a legnagyobb eredményt elérve a potenciális célközönséget elcsábítani.
A közösségi média jobban hasonlít az élet szabályaira, így itt is igaz, hogy a rajongókat megtartani nehezebb, mint megszerezni.




 
 
 
 
 
 
 
 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz